amam diary

1984年、東京生まれ 私の気まぐれ日記

got to be real

What you find-ah
What you feel now
What you know-a
To be real

What you find, ah
(I think I love you, baby)
What you feel now
(I feel I need you, baby)
What you know-a
To be real

Ooh, your love's for real now
You know that your love is my love
My love is your love
Our love is here to stay

What you find-ah
What you feel now
What you know-a
To be real

Ooh, your love's for real now
You know that your love is my love
My love is your love
Our love is here to stay

What you find, ah
(I think I love you, baby)
What you feel now
(I feel I need you, baby)
What you know-a
To be real

What you find, ah
(I think I love you, baby)
What you feel now
(I feel I need you)
What you know-a
To be real...

彼女は全てを包み込んでいました。

この歌を彼女は一体何年間うたっているんだろう?
愛しているのでしょう。
それほど長くつづけること。
簡単そうにみえて、すっごいパワーのいることだと思う。

この夜の会場のみんなはとっても笑顔でした。

笑顔がこぼれおちてあふれていました。

なんてすばらしいことなんでしょう。

ありがとう、シェリルさん。